Faciliteter - Efterskolen Hjarnø

Faciliteter

Under 2 kilometer fra færgelejet kommer du til selve efterskolen. Og bliv ikke forbavset, hvis din første tanke er, hvor hyggeligt og rart her er. Heldigt, når nu det er dit og dine kommende venners nye hjem det næste års tid.

Hygge er en god start, men hvad byder dit nye hjem ellers på?

Ikke så lidt, så lad os løfte sløret for noget af det:

• Dit værelse – som du deler med en eller to roomies
  • Lækre udendørsfaciliteter – fx fodboldbane, beachvolleybane, bålplads og stort indbydende gårdmiljø til alverdens aktiviteter
  • Kreativt værksted med plads til alle dine vildeste udfoldelser, projekter og drømme.
  • Stor hyggelig spisesal – hvor vi spiser sammen til alle måltider

og vi kunne blive ved. Så det gør vi:

• Træningscenter som er fuldt udstyret med konditions- og styrketræningsmaskiner, som du kender det fra fitnesscentrene. Her er også plads til dans, fitness, leg og bevægelse
  • Hyggelig opholdsstue hvor du kan spille spil og hygge dig med dine efterskolevenner
  • Musik og dramaområde, hvor du kan udleve dine kreative sider
  • Stor rummelig foredragssal hvor der dagligt holdes samling og hvor der jævnligt holdes fortælleaftener, foredrag og andre events
  • En masse små hyggekroge både inde og ude, hvor du kan tage en kammerat med eller trække dig tilbage og nyde roen, mens du eksempelvis nyder udsigten over havet.
  • OG så er der ALLE de fede faciliteter på vores søster-afdeling på BGI akademiet på Gramvej i Bjerre på fastlandet. Vi kunne nævne; springcenter, streethall, dansestudier, opvisningshal, spejlsal, fodboldbaner, padelbaner, badesø, beachhåndbold og meget meget mere.

Læs mere om vores faciliteter herover.