Sådan bor du - Efterskolen Hjarnø

Sådan bor du

På Efterskolen Hjarnø kommer du til at bo i enten ét af vores to hyggelige elevhuse med tremandsværelser, i hovedhuset med værelser, hvor der kan bo to eller fire, eller på vores elevgang med tomandsværelser og egen udgang til parken. Drenge og piger deler ikke værelse, men bor blandet i huse og på elevgangen. Med sin unikke beliggenhed vil der være hav-udsigt fra de fleste værelser.
Opholdsstue

Nye værelser med plads til dig

Alle værelser er blevet renoveret i 2019, og langt de fleste af dem har eget bad og toilet. Der er plads til, at du kan have dine personlige ting og du kan sammen med dine værelseskammerat(er) sætter jeres eget præg på værelset.

Bor du i et af elevhusene, er der skriveborde på enten værelset eller ude i fællesområdet, så du kan lave lektier. Husene er indrettet med små hyggelige kroge, hvor I kan hygge jer sammen i den frie tid.

Bor du på elevgangen er der skriveborde på værelset og alle værelser har her egen udgang til parken eller haven. Elevgangen ligger lige op til den fælles opholdsstue, hvor der er rum til hygge og samvær med dine husgruppevenner.

Du og dine værelseskammerat(er) vil være en del af en husgruppe på 12 elever, hvor der er knyttet en husgruppelærer til. Husgruppen bliver din lille familie, mens du går på efterskolen.